Råka dissa

Oj haha, igår när jag kom hem så hade jag ju fått låna Crash Bandicot 2 utav Aleks så efter skolan så började jag spela & jag glömde att logga in på datorn på hela dagen för att efter jag hade spelat en stund så skulle vi åka till Ikea & köpa min säng & vi var i Ikea tills typ halv nio för att köerna där var enorma & vi skulle fixa hemkörning för madrasserna också, när vi hade fixat det skulle vi åka & handla på Willys, mormor sov över hos oss inatt.
Imorse så vaknade jag halv tio haha ovärt som fan, liksom lördag haha.
Men nu har jag kollat på Dragon Ball filmen, man fick typ flashbacks från 4an då man satt på lästimmarna i skolan & läste böckerna haha.
Idag ska jag antagligen på fest för att jag inte orkade dra på fest igår för att jag kom hem så sent & för att det spöregnade ute.
Idag måste jag ta bilder på saker så min blogg ska få bilder.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0