törnrosa

Lördagen var typ nice, inflyttnings fest med vin & rock band,
vi var där tills ungefär 3eller nåt :p
sen så ringer Danne oss & ba kom hit vi har fett tråkigt så jag & Becka gick med på det för vi hade inte heller speciellt kul så vi gick av i Huddinge & gick hem till krille, vi satt & kolla på yt klipp typ hela natten/morgonen,
tillslut så somnade Danne sen så somna Krille, sen Aras, jag & Becka haha, alla andra som var där somnde innan vi kom, jag vaknade typ 10 i tolv medans jag la mig typ halv tolv haha :p
väckte Becka & vi åkte till tumba, Becka har typ glömt sin mobil i Huddinge, när vi kom hem så käkade jag sen så deckade jag i soffan, mamma väcker mig & tvingar mig gå ut med Ajax, när jag kom hem somnade jag igen,
sen så kommer hon in & säger att sängen är klar & att jag ska kolla jag ba åh nice, lägger mig i den & somnar, vaknar idag då tio i sex, jag har tydligen sovit bort hela söndagen utan att ha märkt det haha, kollade på klockan 31/08 jag ba? haha men ja sånt kan hända,
nu ska jag fixa mig till skolan.
Puss

Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Hej !

Vill du vinna en bodylotion från Victoria's Secret, Tandblekning & Clarins produkter ? Kika in här då =)



www.citycats.blogg.se



MVH

CITYCATS - N&N

2009-08-31 @ 09:05:52
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0