Ändrat

Skulle ju åka till grönan igår men Becka var lite segare än väntat haha så hon blev klar vid nio,
vi åkte ner till centrum & hade skit tråkigt så vi åkte till Tullinge för att träffade Talle & Linus ett tag,
vi var med de i ungefär tio minuter sen så tjatade Micke på att vi skulle åka till Nykvarn & träffa de,
vi åkte dit för att vi inte kom på nåt bättre att göra, åååh säger jag bara, kul det var där lix (LOOOOL)
Vi drack massa vin, sen bastade, bada, basta vi haha skit tråkigt typ, sen drack vi lite till,
sen så kollade vi på Bert filmen, somnade under halva,
en kille som var skit jobbig där slog jag till hahah, de blev rädda för mig hahahah,
sov skit dåligt, kom hem nu vid elva, allt är segt & jag har inte slutat tänka på allt som är jobbigt fast än alkohol borde hjälpa :s
Idag ska kanske mormor sova över här hos oss, ska bli mys isåfall för det betyder att jag kommer få cash :D


haha, captain morgan posen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0