Det gick ju bra.

Jag, Aleks & Becka skulle ju tälta igår eller ja bara jag & Becka igentligen men det sket sig haha,
Aleks hade tält hemma som hon inte orkade hämta för att det var tungt så vi sket i det.
Vi hade tråkigt & vi lackade ur på varandra hela tiden,
sen så bestämmde vi oss för att chilla hemma med chips & film istället för att gå på någon fest i nykvarn som Micke bjöd oss på haha, han skrev att det var fest halv tolv, smart.
Imorse så vaknade vi elva för att min kära mor ringde & bad oss gå hem till mig & ge missen medicin.
Hemma hos mig så chillade jag & Aleks framför tv'n,
jag somnade någon gång vid ett på Aleks haha,
för ungefär en timma sen så rensade/städade jag & Aleks min garderob, det känns jätte mysigt när man letar efter kläder nu.
Ahjuste filmen Ps: i love you är lätt värd att se, fast ett minus är att den är otroligt lång så man blir rast lös efter första timmen.


städad garderob :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0