God morgon

Nu är klockan tio över ett, vaknade en halvtimma sen & märkte att det var skit dåligt väder så idag kommer det bli segt hela dagen förmodligen haha,
igår åkte jag, Aleks, Becka & Carro till farsta på typ fest hemma hos någon, jag kännde bruden som bjöd in oss fast än jag inte visste det, kännt henne sen 2-3 år tillbaka haha,
Vi pallade inte vara där efter att vi köpt cigg så vi skulle gå till högdalens tunnelbana,
vi kommer dit & det är skönt med tiderna, sen så går vi av i gullmars för att ta nattbussen emot tumba,
den kom också en nice tid haha, nattbussen var kul, en mans sko brann utan att han märkte det, en kille mådde skit illa & Aleks sprang ifrån stolarna framför honom hahah.
Nu ligger jag hemma i min säng, segar & tänker.
Min dröm igår natt var helt sjuk, i wish?
orkar inte skriva mer men skriver mer sen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0