igår.

HAHAH, okej allt jag skrev i förra inlägget blev lite fel,
vaknade vid ett igår & var skit sur för att jag skulle blivit väckt vid elva men nej nej,
aja jag ringer Aleks & får veta att hon är påväg hem till mig så jag käkade frukost &
började fixa mig med henne här hemma, sen så bestämmer vi oss för att det bara är jag, Aleks & Becka
som ska gå på bio utan Noelle, Frida & Noelles kompis, fast nu ska vi gå i Heron City för att nästan allt på söder var bokat & så var det liten sal, vid klockan tre åker jag & Aleks till Heron för att beställa biljetterna samtidigt som vi försöker nå Becka som inte svarar i mobilen, så tillslut så köpte vi bara två biljetter & såklart så ringer Becka då och typ säger att vi ska reservera en plats till henne där också för att hon skulle komma dit, okej vi går till kassan fixar med biljetten & går till Media Market & tar massa bilder med webcams på alla datorer, efter ett tag så blev vi uttråkade så vi bestämde oss för att åka till skärholmen & gå runt i affärer, precis när vi kommer fram till skärholmen ringer min mor & säger att jag får pengar om vi kommer tillbaka till Heron, så vi åker tillbaka till Heron jag får mina pengar & så följde vi med min mor till Ikea för att kolla på grejer haha, sen så åkte vi tillbaka till Heron sen så kom Becka & såklart så hade biljett tjejen gjort fel så Becka skulle vara tvungen att sitta framför oss men vi som är så smarta satte Becka emellan oss hahah, så vi satt 3 på 2 stolar.
Vi kollade på Harry Potter, den var sjukt bra började gråta 3gånger haha, fast den borde varit längre den kändes som en halvtimma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0