Nu har jag gjort det

Idag så såg jag & Aleksandra Britney Spears utanför Grand Hotell,
dagen skulle egentligen gått ut på shopping men vi hade helt glömt bort att det var söndag haha.
Men det är inte det som är det stora med denna dan, utan jag har skaffat en blogg nu,
eller ja en ny blogg, & jag har lovat mig själv nu att vara aktiv & inte skita i den efter en månad.
Ehm ja, jag vet inte vad för sorts blogg det här ska bli, brukade inte ens läsa bloggar förens
min kära vän aleksandra visa mig en massa "kändis" bloggar.
Ja men ah nu är jag on track igen haha, watch out here i come.
ps. aleks tro mig jag kommer lyckas :D

jag & aleks i bakrunden


Kommentarer
Postat av: aleks

vi får väl se :D hihhihihhi.

2009-07-13 @ 00:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0