Rush

Hej, har inte hunnit skriva någonting idag men allting gick så fort,
vaknade elva, gick hem, fixade mig & åkte ner till Centrum med mamma,
Vi köpte skor & Red Bull.
Vi sätter oss på tåget emot Märsta för vi ska till uppladandsväsby, när vi kommer fram i stockholms central så måste vi byta tåg för att det första tåget ska på typ lagning, det andra tåget var ett gammalt tåg, bu!
När vi kommit fram i Uppladnsväsby så går vi till bussen & går av på fel station & får leta efter rätt hus sjukt länge,
när vi var hemma hos min farbror så käkade vi, alla drack Tequila utan mig för att jag är för ung lol, surade hela kvällen typ haha. Vi skulle börja åka hem vid typ halv sex, vi gick till bussen, kom fram till stationen & satte oss på tåget, jag lyssnar på Ipod på högsta volym medans mor min läser nån random bok, efter typ 5 minuters färd kommer en äcklig gubbe & sätter sig raden bakom oss typ & stirrar på mig som fan för att det är bara jag som kan se honom, Ush! säger jag bara.
Nu är jag iaf hemma & väntar på att Aleks ska komma så vi kan dra på fest eller någonting sånt, Becka ska nog också följa med om hon inte stannar kvar i Spånga.
Men nu ska jag fixa mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0