bambis

Har sett 3st idag, dvs bambis, hahahha de är asläskiga dom typ glor in i mitt fönster & bara står där som att de är helt retarded ahhaha,
Men aja kände mig tvungen å skriva nu även fast jag är trött men ja,
idag så hade jag skola, efter skolan kom jag hem, käka & sen så drog jag hem till Becka & var med Nicke & Jonas, vi körde typ sanning & konka fast alla tog bara sanning så ah.
Juste, jag älskar min mage då jag inte ätit någonting & putar ut den för att det ser ut som en modellmage då :D
assnyggt (Y)
I helgen blire partyyy, på lördag så ska jag först på en fest med morsan sen så ska jag lämna henne där & dra vidare till någon annan fest, problemet är vad jag ska ha på mig,
jag måste seriöst köpa en snygg tunnika så att jag kan andvända klackskor utan jeanstights :)
Men ska slagga nu så ja godnatt :)
skriver mer imorrn för att inget är bestämt då.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0