Inaktiv.

Förlåt för att jag inte varit här på 3dagar men det har varit så mycket festande i helgen så jag var astrött i söndags & sov tills måndag & i måndags så var jag inte hemma för att jag var hemma hos Becka så ja :D
men nu innan skolan på en tisdag dåjävlar haha,
Men som sagt var i Bålsta med Becka i Fredags vi var med Mio & Agge utanför en skola, det var typ en brud som hette Hanna som fyllde år, typ 14 eller 15 hhaha, we know -.-' :p
Men ah, vi sov över hos Mio & Agge, vi åkte hem efteråt segade hemma ett tag, morsan skulle ut så jag skulle slagga hos Becka men Jonas skulle ha fest så Kevin & Nicke kom & hämtade min & Becka på moppar sen så kom vi dit & massa saker hände som jag inte orkar berätta för det finns en harpun i bilden & ja det spökar där,
Jag & Becka fick sova i en fucking hund korg, det var askallt på natten men vi klarade oss.
Söndag = vara hemma hos Becka & fira hennes födelsedag med massa släktingar tårta & pajer,
Måndag = Var med Nicke & Jonas, jag & Becka satt i garderoben & ropade på hjälp.
Idag så ska jag nog vara med de igen, hahaha mina dagar är astråkiga annars, & jag vet hur man får en atom att bli till en jon (A)
Men ja, ska börja fixa mig till skolan nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0