asdåligt!!

Ehm, idag så hade vi ju skolfoto & jag vart såklart snyggast :) puss på det va, nej men ehm,
har varit en asskön dag för att jag slutade efter  fotot dvs typ elva,
nice ju, så jag åkte hem & gjorde en tårta till Becka för att hon fyller 16år idag.
Råkade somna efter att jag gjort tårtan för att gossip girls typ suger eller nåt haha,
Becka kom hem till mig vid typ halv fyra & Aleks kom typ halv sex,
Vi hade det mysigt hemma hos mig & Becka fick finally se mitt rum & ligga i min säng som är asmysig ofc!
Har varit ute med hunden också, det var mysigt även fast Aleks gnällde på att det var kallt hela tiden.
Imorgon börjar jag halv elva, nice va? ;)
Men ska kila iväg till sängen & läsa på skolboken nu typ, hadet nice ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0