:D

Igår så var jag & Becka med Agge & Mio i heron city,
vi skulle gå & kolla på bio men när vi kom fram så hade allt redan börjat så vi tänkte bowla istället fast kön var 1timme lång så vi sket i det också & köpte spelkort istället & spelade allt möjligt haha :D
Nu sitter jag här hemma & vaken klockan typ elva haha,
men det är för att jag ska till skärholmen med mamma & mormor :)
Top Notch var inte så rolig, det var typ för lite folk på nåt sätt :s
men iaf, Beckas busskort blev snott eller borttappat, vi kom hem vid fyra i fredags,
kom hem vid 3igår :p
haha, mitt sov schema är helt uppfuckat haha.
Aja ska gå på Toan & fixa till mascaran nu innan jag åker :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0