ovärt.

Sitter i skolan, har nyss haft tyska,
det var en seg lektion för att jag inte lärde mig någonting nytt,
Snart har vi engelska lunch & svenska sen så slutar jag för dagen,
ska träffa min mamma & mormor, vi ska shoppa :)
Det var asnice i nyköping, massa saker hände ungefär 1000för ingenting? eller mer, stackars ägare.
cyklar blev snodda, massa ölburkar ska pantas.
vi kom hem igår vid åtta, kom hem bytte kläder & åkte till Indisk restaurang,
det var så himla gott, mums.
Mitt rum är städat & rent (Y)
tack mamma :)
Idag är mitt mål att jag ska köpa typ linnen/t-shirts eller tunikor, vet inte riktigt än,
måste typ planera vad som behövs mest & vad jag har beställt & inte beställt osv.
Men det var allt för nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0