skrev typ inget

Var inte hemma på hela helgen ungefär, i fredags var jag & lyssnade på Morgans band, sen efteråt så gick jag på Jennifers fest, fredagen var nice, det blev ingen fest i lördags pga att Becka inte har en mobil men vi gjorde annat, först så bastade jag & Becka, sen så solade vi, efterår så fixade vi oss & åkte in till stan med Aleks för att träffa Matte & köpa biljetterna, när det var klart så gick vi för att fika, det var mysigt, efter ett tag så åkte vi hem & jag hade chips hemma så jag & Becka gick hem till mig & hämtade chipsen & filmjölken & gick hem till henne med Patrik, Jocke & Elias ifrån min gamla klass, vid typ tolv så ringer Jessicka & typ ba kom på fest i Vårby fast vi orkade inte så vi dissade & kollade på Tom brider istället haha, i söndags så typ vaknade vi tidigt & jag gick hem till mig, vid typ fem bestämmde vi oss för att gå på bio så vi gjorde det, vi såg L.A gigalo, den ägde & Ashton Kutcher är assöt så ja :) Men eh min "lektion" börjar typ nu så ska sluta skriva, bilder från helgen kommer senare, ska köpa lakan idag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0