The eggs.

Okej, dagen igår,
som sagt jag & Becka ville vara busiga, hahah sjukt..
men anyways, vi vart pepp på baggy hängjeans så vi satte på oss det & gick ut med ungefär 4ägg var,
Jajaja, töntigt men careface, vi gick runt med äggen ett jävligt bra tag pga av fantasibrist haha
men tillslut beslöt vi oss för att kasta i rutchelkanor & i hela lekparken så vi gjorde det,
när vi väl hade kastat alla äggen så fick vi astråkigt så vi gick hem till mig en snabbis så att jag kunde byta till en varmare tröja.
Efte att jag bytt tröja gick vi ut & gick till Jocke & fråga om han var hemma men han var tydligen hos byggar bob så vi gick dit & precis när vi kom fram så ba: Tjaaa! vi ska röka vattenpipa nu,
Becka & jag ba, Niiice :p
så vi rökte vattenpipa & snackade om typ allt sen så gick jag hem till mig & Becka hem till sig,
Hemma kollade jag på film & somnade medans mamma var kvar i rummet haha.
Nu ska jag plugga lite Matte inför imorrn.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0