Yesterday.

igår blev inte som planerat,
skulle ju åkt på fest efter julias "fest" men så blev det inte,
åkte till norsborg från skärholmen & träffade Aleks,
därifrån tog vi bussen mot Tumba för att träffa hennes klasskompisar & åka på fest i sollentuna
men så blev det inte, istället var vi i tumba jävligt länge, efter ungefär en timme bestämde vi oss för att åka till skateparken i Södertälje, När vi kommer fram dit är det massa civilare & snutar,
men de åkte efter ett tag,
nästan alla drack förutom jag haha,
men iaf, Becka skulle också komma dit så jag skulle vänta på henne där fast alla andra ville dra till ett annat ställe & röka vattenpipa, tillslut så drog alla förutom jag dit,
& då kom det 3 assnälla killar som böjade snacka med mig så vi blev typ "vänner" 
jag lånade en killes skor för att skatea för att jag hade högklackat innan & det var skit nice, sen så kom Becka finally dit & vi var kvar med killarna sen vid ett ungefär så drog vi till pendeln & åkte hem igen, men kvällen var nice & Aleks vart asfull haha.
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0