Soliga dagar

Hej bloggen,
idag så har jag varit i skolan & inte haft en endaste lektion som är för "min grupp"
ganska onödigt att komma till skolan tycker jag, men men.
Michelle, Erika & jag käkade på donken idag, ganska onyttigt men whatever ;D
Efter lunchen så åkte vi tillbaka till skolan & jag kunde typ inte vara med på svenska lektionen så jag beslöt mig för att åka till odenplan för att komma till Liz's skola eller Carros,
jag letade efter båda i typ 40 minuter haha, först var jag i Liz's skola & chillade i tio minuter där sen drog jag till Carros & väntade tills hon sluta.
Sen så gick Carro, Carros syrra, Liz & jag till någon park och chilla för att vi väntade på andra Carro för att vi skulle fika idag, när hon komså gick vi till någon typ sallads bar & käka sen så kollade vi lite affärer & drog oss mot Tumba igen, väl i Tumba gick vi in på Ica & köpte lösgodis.
Efter det så ringde mamma & frågade om jag ville ha skjuts hem vilket jag ville så nu sitter jag här hemma & gör ingenting fast funtar på att göra min jätte svåra matte läxa :o
vi får se vad jag gör nu men pusspuss tills imorgon :) <3

inga bilder idag, hade för mycket i väskan så orkade inte ta fram kameran (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0