paus hela tiden

Hej, började blogga på nattstad ett tag men nu är sidan typ spärrad enligt min dator, whatever.
Mina sömn problem har aldrig varit såhär stora som nu, drömmer mardrömmar varje natt,
käns jobbigt att sova ensam, det är då det käns värst att vakna & gråta som i mitt fall just nu,
det har nästan blivit så att jag är rädd för att gå & lägga mig pga drömmarna, det är anledningen till mitt dygnande som händer ganska ofta, anledningen till att jag är vaken nu på en lördag är mardröm liksom,
somnade klockan 04.00 pga att jag varit på fest & vaknat 06.00 gråtandes, satte på ipoden & lyssnade lite musik för att lugna ner mig men fastnade på the fray - You found me & började gråta mer, kul.
skriver mer imorgon.

P u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0