råkade glömma igen

Skrev ingenting igår, jobbade mest med rummet, kläderna ligger rätt nu & allt annat också,
fastnade senare vid tv'n då scary movie 2 gick på 5an & efter den klockan 00.40 så började Amerikan History X
så ja, min mor lånade min dator tills typ 3 i natt, haha under halva Amerikan History X så somnade jag.
Jag är vaken nu 10.13, sjukt, första gången sen emmaboda haha.
Ahjuste förrigår så åkte jag, Becka & Aleks till pretzel town, vi träffade morgan, det var skit tråkigt där tycker jag,
vi gick typ runt ett tag i södertälje tills vi bestämde oss för att åka tillbaka till tumba & se om någonting händer dära.
Oskar sa att vi skulle komma upp till honom så vi gick dit & var ett tag, sen så gick vi hem till Becka & skulle käka då
Jocke & Byggarbob kom, alla satt & filmade mig när jag åt mackor hahah, denna dag var ändå nice :D
Idag ska jag typ fortsätta fixa :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0