2day.

ÅÅÅH, nu är jag sur hahahaha skrev världens längsta inlägg här, & datorn fucka upp sig så det gick inte att göra någonting & allt stängdes av, orkar inte skriva samma sak igen nu.
Men idag så har jag bara varit i skolan sen så kom Becka & Aleks hem till mig, vi käkade chips & kollade på tv :)
nu är jag ensam hemma igen, det känns som att jag kommer somna :<
Måste iaf duscha håret idag, känner mig asskabb för att jag råkade göra en pinsam sak igår natt när jag var astrött,
Jag skulle fixa hårinpackning fast jag läste aldrig vad som stod på burken så jag hade smetat in håret med body lotion haha, så mitt hår är helt torrt & dött idag.
Har inte orkat ta bilder på ett tag pga trötthet, haha har somnat vid elva tiden de senaste dagarna då mamma spelat vid min dator haha.
Nu ska jag typ läsa bloggar sen ringa mamma & kolla vart hon är.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0