sjukt.

Hahaha, jag har varit ute i skogen i 3timmar nu utan att märkt av det,
vi var på långpromenad med hunden samtidigt som vi plockade svampar,
vi åt massa bär på köpet också,
Aleks & Becka har båda ringt mig & typ babblat på om konstiga saker haha Becka snacka om kyrkan & Aleks om någonting om grönan osv typ.
Nu ska vi laga mat, det kommer typ bli svamp, grönsaker, sås & potatis för mig & de ska ha kyckling till.
Idag kommer jag förmodligen inte göra någonting för att jag fortfarande har mjukisbyxor på mig.
Om någon timme tankar jag mobilen & vi åker för att handla bröd, mjölk, ketchup osvosv.
Imorgon är det skola första lektionen är Tyska (Y)

Nu ska jag hjälpa mamma med maten.
puss

Kommentarer
Postat av: Emerie

Har du tyska 1? :o Isåfall kmr vi ha tillsammns xD

2009-08-23 @ 23:12:56
URL: http://emerie.blogg.se/
Postat av: Kristina

åååh, vi kommer gå i samma :D myyys :)

2009-08-23 @ 23:31:30
URL: http://kristinaaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0