Shopping dan, mys

Jag & aleks kom hem vid elva,
vi har varit i stan hela dagen, vi har hunnit köpa lite grejer,
jag köpte en piercing kula till min monroe för att den andra kulan var enorm,
sen så köpte jag finally en jeans jacka  från gina tricot & en "seglar" tröja från gina tricot,
bilder på kläder kommer imorgon för att jag & Aleks har tydligen inte samma  kamera sladd vilket suger.
Ahjusste vi åkte till globen idag också för att se vilka som var där fast vi kom då det var insläpp så vi hann inte träffa någon så vi drog till Max vid kungsan istället för att käka & jo men såklart så börjar två blattar hålla på & snacka med oss med ur usel svenska så vi käkade klart & började gå därifrån & såklart så ska de ju följa efter oss för skojs skull,
de började "spotta" papper genom sugrör på oss, moget va?
De var ungefär 16-17år men ja det var nog allt som hände idag & nu ska jag spela The Sims 2 från Aleks dator för att hon somnade nyss.
Hejdå, PUSS

Kommentarer
Postat av: Beatrice

FIIIN BLOGG ;D

2009-07-14 @ 17:28:19
URL: http://beatricevonhedvind.blogg.se/
Postat av: Christelle

Jaha, sims 2 ;P

2009-07-16 @ 00:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0