I'm alive

Kanske borde börja skriva lite.
Eh.. jag har börjat ny skola vilket är nice :D
min klass är awesome, Erika & Michelle är de jag är med mest :)
Fast vi går i olika "grupper" vilket suger ganska hårt, men men.
Jag går linjen frisör btw, vi har 1 kille i vår klass vilket är ganska kul :D
Erika & Michelle är ganska hyper hela tiden vilket är asbra för jag är likadan (a)
vi har nog snackat med alla som går i våran skola redan vilket är kul :)
I lördags så var jag på Moshpit Open festivalen med Frida vilket var askul, Becka kom dit senare mot kvällen,
träffade Ola & hennes kille Joel också vilket var trevligt.
Tog tusentals bilder som jag ska lägga in på datorn imorgon.
Idag så var jag inte i skolan för att jag hade sjukt ont i huvet, hade nog sömn brist eller nåt liknande för att det när jag hade sovit i 5 timmar efter att jag sjukanmält mig så hade det nästan gått över helt men vart mycket bättre så idag har jag bara vilat upp mig & gjort en läxa som vi fick förra veckan.
Träffade Liz ett tag idag också & gick på promenad med henne :)
Imorgon så ska jag till skolan iaf men känner mig opeppad över att veta att vi börjar 08.40
dvs att jag måste ta bussen från mig som går 07.20.
Men nu ska jag gå & lägga mig & vila upp mig så att jag kommer upp på morgonen.

Puss Kristina.



Kommentarer
Postat av: Erika

Ofta du va på moshpit open ? :o

2010-09-07 @ 17:07:25
URL: http://norskblondin.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ja, jag sa ju de :p haha <3

2010-09-07 @ 17:55:57
URL: http://kristinaaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0