Im back!

Har varit i skåne & i Kalmar i några dagar nu,
min dialekt är helt fucked up haha skit kul att lyssna,
Idag den 3 augusti ska jag flytta hem till Becka gumman för att min mor & hennes kille ska till Spanien,
okej, festivalen ägde stenhårt, jag var batman alla andra var mina bitches eller homies haha,
jag lärde känna nästan alla, jag har insett att jag inte kan bli full på Marinella längre vilket är jävligt dåligt.
Jag har sovit i tält 1gång hahah, dygnat resten av dagarna, dansat som fan på natten då det är Techno musik,
jag har gömt mig för Turkar jag har bråkat med skit många, jag fick ett blåmärke på näsan haha,
Jag "gifte" mig hahhaha, Becka betalade bröllopett.
Ärligt talat minns jag ens inte vad killen heter men han var polsk hahah.
Ahjusste jag fixade största partyt bland tälten tillslut så dansade alla & jag hade skit kul,
Jag & Becka blev bra vänner med Zin & Måns.
Träffade: Sallad, Superstar & Niko plus massa fler.
Ahjusste i skåne så lekte vi med små groder & jag fastnade i Hallonbuskarna hahah.
Jag fick en ko kompis i skåne också, den var typ rädd men den ville typ äta upp min arm :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0