Night time

Just nu så kollar jag på Linas kvällsdagbok på 5an,
jag kan bara säga ÅÅÅH vad ivar (Viktor Axelsson) är snygg,
han är värkligen ögongodis för alla tjejer, nu har jag tom bett min kompis att hitta & söka upp honom åt mig haha,
han  har tydligen varit med i filmen zozo också? wtf lix men okej haha.
Lina beteer sig som en tönt, man stör sig som fan, ända gången hon var "tuff" var när hon skrek ut att hon ville göra slut haha. Det som är roligt är att skolan som hon kommer in på i filmen eller boken existerar inte på riktigt har jag för mig att jag läst i FRIDA tidningen förra året.
Men nu är reklamen slut, ni får en bild tagen från filmen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså du gillar turkar du;)

2009-08-27 @ 11:34:37
Postat av: Kristina

han är inte turk! xD

2009-08-27 @ 15:47:22
URL: http://kristinaaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0