Party eller? :D

Dagen började med att vi vaknade ett, alla var sjukt sugna på pizza,
Vi åkte ner till Robbans med Beckas päron, beställde pizzor, käkade i ungefär 2timmar,
sen fick vi skjuts hem, Becka åkte hem till sig medans jag & Aleks åkte hem till mig,
Igår eller ja imorse så kom vi hem vid åtta btw, vi dansade & sjöng på tåget så att alla typ störde sig som fan haha,
Festen vi var på igår var i Blåsut, det var rätt så nice, fast Beckas cigg paket försvann & jag började bråka med en äcklig kille, eller ja typ bråka lol, sen så drog vi.
Nu har jag & Aleks packat allt jag ska ha med mig till Skåne & till Emmaboda, Becka packar fortfarande hemma hos sig.
Vädret just nu är kasst & deprimerande så idag blir det fest!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0