Plans to hell

Hela dagen har jag ju segat så jag orkade inte fixa mig & dra på fest haha ja jag är lat & plus så ska jag vakna tio imorgon & åka till stan med mamma & shoppa lite kläder & saker till festivalen som txm; regn jacka, linnen, frukt, tidningar & Jeans ååh, jag behöver nya jeans som fan, alla mina är antingen förstora eller trasiga på knäna, vid rumpan eller mellan benen, sånt kan man ju inte gå runt med.
Klockan är 00.15 jag vill sova så att det blir imorgon men problemet är att det inte går haha är för stressad & nervös inför Emmaboda festivalen vilket kommer bli skitkul oavsett väder,
Ahjusste jag ska ge alla er som läser ett bra tips;
Om ni vill ha en billig  fylla så finns det en dricka som heter Marinella som är jätte god & smakar som blandsaft med 21%volym & kostar 81;-



Kommentarer
Postat av: Patryk

Marinella är skit :c

2009-08-01 @ 23:55:05
Postat av: Kristina

marinella är asnajs, fan babblaru om haha :p

man ska ha den iskall!

2009-08-03 @ 01:11:28
URL: http://kristinaaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0