Tillbaka

Nu kom jag hem ifrån en lång shopping dag i skärholmen,
det var rätt så mysigt för att det inte var så mycket folk som alltid,
jag köpte de saker jag behövde & mamma köpte det hon ska ha innan hon åker till Tenneriffa(igen)
Nu har jag tagit hem min sovsäck & liggunderlag, har tvättat, köpt tidning & laddat Ipoden (Y)
Imorgon klockan åtta så åker jag till skåne, kommer inte ha någon tillgånt till internet om jag & Becka inte raggar till oss det haha, sen så äre Emmaboda dvs inget internet, sen skåne igen, kommert inte skriva i bloggen på jätte länge, men när jag kommer tillbaka då jävlar blir det bilder & berättelser.
Imorgon då jag inte kommer vara hemma så ska tydligen släkten hit, jag & Becka ska droga filmer & Red Bull på väg till skåne ju! :p
Men ska duscha sen hem till Becka så, hare bra.
t-shirt från jc 149kr
jeans från jc 399kr
strumpor h&m 99kr
string blåa från h&m 59kr
Pyamas byxor h&m 149kr
köp 3 för 2 trosor från topshop 159kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0