Happymoode

haha, ja det har seriöst hållt i sig har varit glad hela dagen :D
har duschat nu, asmysigt & har målat mina naglar eller ja "målat" har förstärkt de med en slacks nagellacks grej ahha :p
för mina naglar vart asslitna efter akryl naglarna så ja :)
imorgon kommer Julia hit & ska pröva min boomerang & kolla om hon ska ha den, det var hon som köpte min fjällis också :D
älskar fan henne min barndomsvän som är 18år nu :D
imorrn så har jag längsta dag vilker betyder att jag slutar tjugo över fyra, assegt :<
funtar på att typ dygna inatt & vara asfixad imorrn & typ dricka äckel kaffe, fast jag tror jag kommer somna hhaahha, fan vad klen jag är, lols :p
Men ska gå ut & ta en cigg.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0