Dålig uppdatering

Har gjort läxorna i några timmar nu, har ju skitit i skolan helt de här två dagarna som varit,
Tokio Hotel var ju i sthlm, satt utanför hotellet tilld elva ungefär så kom kom hem sent
& hann inte gå hem innan heller så ja, glömde Svenska & Engelska blocket hemma idag så gjorde inte så mycket i skolan idag & kom försent pågrundav dålig sömn.
Gud vad alla attackerade Kenza igår när hon kom ut ur Sheraton hotell, helt sjukt, har ingen sett en stor bloggerska förut eller?
Jag ska fan lära mig göra lite fler saker med bloggen snart, för min blogg är seriöst astråkig, haha.
Men ja, ska väl fixa den nästa vecka för att denna vecka varit så stressig med Tokio Hotel & plugg som inte gjorts osv, imorgon har jag Idrotts medicin så måste träna på det nu,
juste ni får bilder på Tokio Hotel när jag lagt in bilderna på datorn.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0