September månad

Hej idag igen :)
tror ni det kommer hålla,
mitt bloggande dvs?
det är en stor fråga det,
men ja nu ska jag skriva om min dag & lägga in bilder ifrån moshpit open :)
Idag så var jag i skolan, det var awesome förutom matten för att jag seriöst inte förstår någonting,
Michelle, Erika & jag åt på typ kebab house idag på frishemsplan, när vi väl börjar bli "klara"
så får Michelle & Erika en sjuk idé att gå fram till en kille med hund & ragga till sig numret så vi besluter oss för att göra det så vi går ut & går emot en kille, hahah när de fick veta att han var 14 de ba ååååh hunden hahaha :p
sen så kom vi tillbaka till skolan & typ hade mentorstid sen så fick vi sluta &
alla drog hem, när jag kom hem så har jag fixat med bilderna från kameran & skickat alla till frida & lagt in på fb,
sen så träffade jag jocke och gav honom min vattenpipa tobak för att det är typ match på tv idag så de ska röka och dricka bärs.
Imorgon börjar jag 09.40 tror jag med typ svenska vilket ska bli kul för vi läser en ganska spännande bok just nu :)
dags för bilder nu!

This is Micha Picha


This is Erra Berra


Här kommer lite bilder från moshpit open.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0